JA!

Följ min blogg med bloglovin

Ny header snart älsklingar

Ida kunde inte leka med mig :( Nu har jag iallafall ätit lunch och jag mår grymt mycket bättre, thats so.. grymt? Ha-Ha. Nu ska jag fixa header och designen lite yttligare, så kom fortfarande med massa tips, det uppskattas verkligen. Idag är det träning, och även fast jag är småsjuk så ska jag fan ta och gå. Vi ska nämligen köra match med 95orna (killar), som alltid tränar samtidigt som oss på torsdagar och tisdagar. Onsdagsträningarna kör vi inte med längre, eftersom det är sommarlov, buhuu. Men jag tror vi ska mixa lagen, eller jag hoppas, annars så blir det inte jämna lag direkt..


jswheydrnmndlocnog

Jag är inte precis på humör.. bara en förklaring till rubriken ^^. Jag ska ta och göra lunch nu, mitt blodsocker är lågt känner jag.. Nu ska jag ringa Ida och kolla om hon vill leka med mig. Tihi.. Vad ska ni hitta på idag?

Fixa men inte trixa

Det var inte Jana allesammans, utan någon som låtsades vara Jana!
Jag vaknade idag klockan tio över tolv typ och sen åt jag frukost, ska snart fixa mig klar och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Får se! Later ♥


Snälla lilla människa...

"JANA, DESSIE,LOVEUALL<3, OCH ANONYM" Jag vet att du är samma person, och om du ändå tror så ont om mig så kan du lika gärna sticka från min blogg. Jag är inte den du tror, du känner inte mig, det är du som är riktigt omogen som tar personer för en webbsida. Snälla? Fråga Angelica "din kompis" hur jag verkligen är för hon känner iallafall mig.  Människa, har du inget vett?


Matilda då..

Jo efter jag varit i tullinge och haft utvecklingssamtal för innebandyn så skjutsade vi hem Elin, sedan så var vi så hungriga jag och mami, klockan var halv åtta och mamma höll typ på att spricka för att hon va så hungrig. Oså hade hon inte ork för att laga mat, så vi köpte pizza. Mums! Det var skitgott och jag kände att blev lite för mätt hehe..

Right now så dricker jag mineralvatten och har en aning damp. FÖR ATT MATILDA INTE SVARAR!! ÅÅÅÅÅh.. Jag snackade med henne nyss och då sa hon att jag skulle ringa henne på nallen istället för hemtelen, oså nu svarar hon inte på mobilen.  Hon har stuckit hemifrån också. Gaah Matilda :( Naej nu ska jag försöka igen. Hoppas hon svarar nu *suck*..

Mästerkocken Mariaaa

Ja, min design är tråkig like hell. Men jag håller på med header, sen måste ni ju faktiskt ta och ge mig tips om färger, text och ja allt, en fin design gör även texten intressantare att läsa. So help me people!

Nu ska jag göra lunch, och jag är ju bäst på att laga mat. Lite senare ska jag möta Elin, och då drar vi till tullinge, för innebandyn. Sen ikväll vet jag inte vad det blir för planer men eventuellt så sover Olivia hos mig. Vi får se..
 
XoXo

Design damp


Nu ska jag fan ta tag i designen. Det kommer bli mycket tester så designen kommer se as ugly ut i ena sekunden och kanske se ut som en enda mess i den andra, but give me some time..  



Men du, ge mig tips nu!?

Godnatt..


Underbarn..

.. Lyssna seriöst. Samuel han går i min klass, han är ett år yngre, och skitgrym. Seriöst !! Jag är inte så intresserad av piano direkt, men när någon man känner som ändå fortfarande är ung spelar, så är det kul att lyssna. Visst är han duktig ?:O

I'M FUCKING SICK

Äntligen hemma..
 Idag har vi träning men jag kan inte gå på den för jag har fått hosta pluss att jag har varit snorig/täppt i två dagar. Så jag kommer att kolla på fotbollsträningen och jag ska dra jätte snart. Ikväll är jag hemma hela kvällen för orkar inte vara ute eller borta i överhuvudtaget. Borta bra men hemma bäst. Var det inte så?
 
Idag har jag varit i stan med Olivia, Alva och Moses. Jag köpte smink och en tröja.. det får ni se i nästa inlägg, hinner inte ta kort på det nu. Vi åkte in vid tretiden och vi åkte hem typ runt halv sex. Det var kulkul! Aja nu lägger jag in massa bilder jag tagit, allt från outfits, oseriösa bilder till helt normala foton. Lägger in så många jag hinner..











.. Hejdå!

Out

Nu är jag hemma men ska gå ut om tio minuter, ska fortsätta fixa mig, jag och Olivia ska träffa grabbsen, sen kanske Matilda och Elin som kommer från fotbollsskolan och är med oss. Får se, ikväll kommer jag vara hemma eftersom jag varit borta så mycket, så det blir då fullspäckat med bilder och ganska mycket information. Sounds good? Vad ska ni göra idag? Bye

Picdrunk


Pojkarna & Jag

Alva, Elin och jag i knät

Mina vänner går sexigt

Stadigt?

Lekpark !

Jag och min bästevän Moses

Och ja jag hade fyra olika tröjor på mig under kvällen, hehe..

Computer Jr.

Jo nu sitter jag vid världens minsta dator, enligt mig iallafall!
Det är Danni's Olivia lillesyrras som jag fick låna, hihi. Vi har varit ute med lite killar och haft det skitkul, det som inte var så kul va på kvällen var när Jason och Ante inte ville gå av bussen och skulle följa efter oss, suck.. Vi var vid mölle ett badställe, och det var Jag Moses Olivia Elin Matilda Walter Alva Calle Jonas Alle Musse Ante Rh och Jason som va. Som sagt, det var roligt. Nyss har jag lekt med en söt liten krabat, Lotus. Det är en liten hundvalp och den gillade verkligen Olivias ljusblå strumpa. Haha.. How cute?

Nu ska vi först gå ut med Olivias andra hund, Fido, och sedan ska Olivia fixa Matildas blogg och sen är det filmtime. MysigtMysigt. Vad har ni hittat på idag? Cya

Right now, so cooooool..

Sommarlov

Jag antar att väldigt många har detta som rubrik, eller iallafall dom som fick sommarlov idag. Riktig glädje, sommarlov förfan! Jag ska utnyttja tiden så gott jag kan, mina sommarplaner skriver jag senare! Idag var jag med brudarna, vilket är, Matilda Elin och Olivia, det får ni lära er, det är dom som står mig närmast. Lite smått&gott om mig fick ni veta nu i ett vardagsinlägg, not bad? Idag sover jag hos Olivia och just nu gör hon och hennes syster mat till oss, alltså skriver jag at olivias place just nu. Gotti. Ska ut efter med henne och umgås med folk samt hämta mina sovgrejer hos mamma. Skriver senare + om det jag hade på mig idag (det kommer bilder).

när fick ni sommarlov, eller när får ni?
Many kisses

outfit x2


Idag på dagen

Senare

Släkten

Idag har släkten varit och firat mig, jag fick ett sommarlovs busskort, två parfymer och pengar. Innan det var jag och kollade på en match med några. Nyss snackade jag i telefon med Moses, jag har faktiskt känt han sen jag var två, ganska coolt? Haha.. Men han är min bästa killkompis av alla kan jag lätt säga, my brother ! Mår inte så bra nu pga personliga saker, så det blir inte så långt inlägg. Puss tack för mig

Några andra skogsmullar

Gårdagen var helt galen. Kul ! Ja, var ska jag börja?
 Ante Calle och Jason följde efter oss, och jag och Matilda gömde oss på varenda stig men dom hittade alltid oss. Tillslut kom jag på den "smarta lösningen" för att få bort dom, att vi skulle gå in i skogen, vilket blev ett riktigt äventyr. Som en början kan jag berätta att Matilda hade klackskor på sig, så det gick ju jädrigt roligt till, hon halkade bara lite... Haha vi sprang in på en liten stig i en skog, långt in. Och redan då var jag smutsig och dyngblöt. Sedan trodde vi att dom gick in i skogen så vi sprang ner där skogen slutade, och vi ramlade några gånger menmen. Sedan sprang vi upp på ett berg som låg där i slutet av skogen, och då var vi ännu blötare, eller iallafall jag, eftersom jag va väldigt oförsiktig. Sen var vi på berget, och skulle gå ifrån skogen, men vi var vilse ! Och efter jag följt efter Matilda ett tag och försökt säga till henne att vi gick fel, men hon lyssnade inte och skulle åt andra hållet. Men sedan så sa jag Matilda kom nu, så gick vi dit jag trodde stigen ut ledde, och yay me, jag hade rätt. In your face Matilda..
 
Medans vi varit i skogen och trallat så hade dom gått ner till berga, i Rönninge, där trodde dom vi hade gått, medans vi va i en skog i Salem.. haha. Sedan gick vi till RönningeC. och då kom dom, och vi satt och käkade godis runt ett bord och snackade. Vi var i där resten av kvällen, och blev hämtade av Matildas mamma därefter. Hos Matilda kollade vi på tv, och pratade lite allt möjligt. Kvällen var mer än lyckad, vad gör det med ljusa jeans med en gräsfläck på? Ha-ha-..

Menar du det verkligen..

"Gumman allt vi har gått igenom tillsammans alla tårar allt skratt. Det går inte att skriva eller berätta hur mycket jag älskar dig. Du ställer alltid upp för en och jag är så tacksam för det. Det va ett tag jag va nära att förlora dig och jag är så glad att jag inte gjorde det. Jag har aldrig garvat så mycket med någon som jag har gjort med dig. Du är min bästevän, syster, tvilling, glädjespridare och mycker mer. Sommaren 06 va vi som tajtast och jag saknar varje sekund av den sommaren och jag hoppas det kommer bli så i sommar igen och fortsätta tills den dagen jag dör. Jag är så rädd att jag ska förlora dig för om jag gör det kommer inget att fungera. Tack för allt vi har gått igenom tillsammans. Jag älskar dig bästevän och kommer värkligen alltid att göra det tills den dagen jag dör.
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta Maria Sofie Stappe."


.. du vet att jag älskar dig.

Brrrrrrrr

Jag gick inte ner till berga som jag skrev, det var för kallt och det spöregnade verkligen. Istället var jag en tråkig människa och kollade på tv, och åt. Har tagit lite foton också, nej nu ska jag städa, och packa till ikväll, eftersom jag sover hos Matilda. Är inte på det bästa humöret just nu.. Bye

Ready 2 go


Min outfit for today, jag ska snart kila ner till berga och träffa Olivia och Elin. Tror jag tar med mig paraply, det är  "det kommer snart börja regna" väder. Och blöt vill jag inte bli.. Efter matchen kommer jag hem och fixar mig yttligare, sedan äter jag och därefter möter jag några i c. klockan 7! Och som jag skrivit i något inlägg under så sover jag hos Matilda idag.
Trevlans, vad har ni för planer en lördag som denna?


Pretty.. not


Jag just nu, utan smink och allt. Den bjuder jag på, verkligen, bokstavligen.
Ha-Ha, garva på :)

Thank you

Nu har jag ätit och duschat, fräsching här. Jag ska klä på mig nu och göra mig ännu fräschare, fräscht! Nu ska jag inte missbruka ordet. Nu påminde Jason mig om att p96 har match idag, tackar. Den ska jag nog se, men nu ska jag kila puss.

Saturday morning

Jag vaknade runt nio, har legat och degat i sängen, suttit vid datorn. Nu ska jag som en början dra upp persiennerna och få in lite ljus. Sedan äta och därefter duscha. Idag sover jag hos Matilda. Och idag på dagen ska jag nog träffa några kompisar, vet inte riktigt vilka men tror Olivia Elin Ida (kanske) och Matilda. I must get away from the computer now.. Kyss.

Check this out

Om jag säger med två ord hur jag spenderat min kväll, så förstår ni, den var inte så rolig. Data och tv. Thats it, I'm out.

Glädje

Jag blir så glad över alla "grattis" jag får av alla, hela min klass, mina vänner, min släkt/familj och övriga. You make my day!

My wonderful day

TjenaTjena !
 Idag så har vi haft en så kallad klassens dag. Då spenderades mycket tid i gympasalen, och vid cafét vi har i skolan. Man skulle ha med sig egen matsäck, eftersom det först va tänkt att vi skulle vara ute, på en äng i toredal, men eftersom det blev så dåligt väder så var vi som sagt, i gympasalen och vid cafét. Och då hade dom redan avbeställt lunch till oss så vi tog med oss matsäck, även fasst vi var i skolan. Jag hade med mig pastasallad med kyckling ! Yummie. Vi spelade kort, pratade, och spelade pingis mest. Det var en mysig skoldag, och efter många gratulationer med sång och massa så slutade vi kvart i ett, och vi började halv tio, skönt. Efter skolan var jag med Elin, vi kollade på film, åt glass och lite sådant. Min kväll ska jag nog ha med Elin hos mig, om hon kan, annars vet jag inte ! Nu ska jag äta tårta med min söta familj.


Min lunch, ja den va mycket godare än vad den ser ut

Min älskling

JA FAKTISKT

Så fyller jag år idag, hehe :)

Ett förlåt inlägg, igen

Datorn hemma hos pappa funkade inte, det är därför jag inte kunnat blogga!!!!!!! Ni anar inte vilken ångest jag fick av att jag inte kunde blogga, eller något! Jag har varit på två studentfester och lite annat har hänt. Sorry


Fö-ffffö-lååååt.. :$

..Jag har inte skrivit ! Men i söndags så var jag med laget, och gjorde massa andra aktiviteter borta, och kom hem typ halv tio, och då orkade jag bara inte skriva ! Det var riktigt mysigt att sitta på ett golv med ungefär 21 pers och frossa i sig pizza och läsk, med människor man trivs med. Sen så delade vi upp oss i lag och gjorde lite sammarbets övningar, och kollade på en match som Mikaela (idas mamma) filmat på oss. Allt det där var jädra lyckat! wiiie

Och idag så har jag badat med jätte många, och sedan stuckit till Moses med lite annat gott folk, och fikat och haft vattenkrig. Dessutom blev jag bästis med Moses urgulliga kanin, Mysan. Jag kan säga direkt att jag är säker på att Mysan inte gillar varken Walle eller Patrik. Sen cyklade vi lite. Jag åkte hem, åt, sen drog jag mig ut igen och ja ikväll har jag träffat Olivia och Ida och kollat på lite killar som kör fotboll. wiiiie

RSS 2.0