Jobba på min bränna

Kommer bara skriva ikväll, jag ska spela match idag klockan tre, vi möter älta tror jag och därefter åka iväg med laget för att göra aktiviteter. Nu ska jag sola, vad ska ni göra idag?

Jag älskar dig Olivia !
Hörs, M


Sommar

Igår var festen hos Ida så jävla lyckad ! Behöver inte säga mer. Grattis min lille gulleplutt ! Efter festen igår så drog jag hem med Elin och Olivia och vi sov hos Elin.

Idag på morgonen så åkte vi iväg till skärholmen och hittade massa kläder till Elin. Sedan när vi kom hem gick jag hem och bytte till en summer-outfit. Fyfaaaen vad fint väder det var idag, åh, sommarsommarsommar. Aja sedan så mötte jag O&E igen och vi drog ner till bergvik (ett badställe) och träffade massor. Jag badade dock inte, och nej det var inte för att jag inte "vågade". Efter ett tag så gick jag med Jason, Matilda och Robin hem till Matilda och vi gjorde typ allt och inget ? Därefter drog vi ut och lunkade runt och segade typ, träffade Hedda och gick hem till henne. Och jag måste bara skriva att Robin och Matilda är verkligen skitsöta tillsammans, sötaste paret. Sedan så fick jag skjuts hem av snälla Ingela, Matildas moder. Nu ska jag snart äta och ikväll så ska jag och Matilda tare lugnt hos mig. Hon kommer inte sova här. Skriver senare, hugs


Ohyes!

No uppdatering

Kommer inte kunna blogga imorgon, ska handla, idas fest och sova hos Elin med Olivia. Kommer inte vara hemma ett dugg! Skriver på lördag, puss och kram!


Gammal ;)

:(

Min statistik har sjunkit, OM ni gillar bloggen får ni jätte gärna rekomendera den för andra, eller skriva det i eran blogg. Eller kom med tips för fler besökare?:)

 Jag bloggar bara för er dear readers

Namnlösa badhus

Hello gorgeous! Jo idag så badade jag ju med klassen på ett bad i tumba som jag alltid glömmer bort namnet på. Hehe. Vi fick simma massor och göra en skitjobbig övning som man ska klara av att göea i nian, liksom varför gör vi den då -.-.. Aja sen så tog vi tåget till skolan, åt och hade en skitlång rast. Efter rasten hade vi bara en letion och det var svenska. Så vi slutade halvtvå vilket jag inte hade räknat med, jag trodde vi slutade som alltid, 15.15. Men koll hade jag då inte. Olivia orkade inte vara med mig av privata själ, finns för dig gumman! Så jag gick hem själv, packade upp badgrejorna och satte mig här. Nu ska jag käka lite, göra te och typ städa. Wihooo!

såhär ser jag ut idag, simple..


Brådis

Nu MÅSTE jag kila till skolan, haha ska bada idag med skolan i Tumba och göra lite saker. Efter skolan ska jag vara med Olivia och hon äter hos mig och sen är det träning. Vad ska ni göra idag ? piuuuuuuuuuuuuuuuuusssss

Sorry guys!

Att jag inte bloggat på ett tag, har inte haft tid, igår så var jag med Elin och vi åt jordgubbar och lite bulle, umgicks och hade det massa mys. Sedan var det träning.

Min dag idag har jag också spenderat med Elin, vi har gjort lite allt möjligt och snart äre träning ! Nu ska Elin fixa mig, hihi, har lite brådis så det blir ett snabbis inlägg, skriver ordentligt när jag har tid. Loveya

Elin oså.. Jag
Älskar dig stumpan

TILLFÄLLIG DESIGN ALLIHOPA


You dont know how lovely you are..

Jag kan inte sluta tänka på dig. Du är fast inom mig och där stannar du och sätter kniven i mitt hjärta, om&om igen. Lämnar större tomrum efter dig för varje dag, gör såren och smärtan större. Varför skulle jag ens träffa dig? Vem ville mig så illa. Att inte ha dig i min närhet skaver mest, antingen ska du vara hos mig, eller så ångrar jag att jag ens träffade dig. Du är mitt knark, måste ha del av dig hela tiden, tyvär är det inte så.


Matilda sleepyhead

Min dag har jag spenderat med Matilda. Glass, skratt, tv och en halvsovande Matilda. Hon var verkligen helt slut, och halvsov typ, jag försökte filma henne men lyckades inte. Hehe. Snart så ska jag kanske på min kusins "födelsedags kalas" men får se. Måste ringa pappsen. Cya


Du måste svara (!!!)

Jag hade tänkt att starta blogg istället för webblogg, något jag har fått för mig är att när man har "vanlig blogg" så får man mer besökare osv. Men jag vet inte?

Så dagens fråga idag lyder;
Ska jag starta (namn).blogg.se?
och denna blogg kommer inte försvinna, kommer bara sluta skriva i den isåfall och lägga en länk till min nya..

Om du tycker att ska starta (namn).blogg.se så kom gärna med förslag på namn till bloggen!

Annars skriver du bara att du tycker att jag ska ha kvar denna!

Tänk efter nu, och detta är en sådan fråga där det inte spelar roll om man är anonym eller inte, jag blir lika glad för varje åsikt. Love


Party -Party!

Jo nu sitter jag här i köket helt slut och lyssnar på musik. Idag så var det ett "poolparty" med grillning och massa med innebandylaget som avslut på denna säsong. Det var skitroligt bara att det var lite kallt, men som tur va kunde man värma sig i bastun. Där åkte ja ifrån halv fem typ, och direkt efter det så skulle jag till min farmor och fira henne. Så nu har man varit på två "saker" och jag somnar nästan. Orkar inte skriva mera, hoppas ni förstår mig.

VECKANS PERSON BLIR......

...... FAKTISKT TVÅ PERSON(ER), WALTER OCH OLIVIA.
Båda är två väldigt goda vänner till mig och ja dom är tillsammans. How cute?

I love you guys
Walter broder, du är så jävla bäst, du är så vänlig och ställer alltid upp för en !
Och Olivia "jag älskar dig och det kan ingen ta ifrån mig" There's no words, bestfriend.

Jag ber om ursäkt

Sorry för dålig uppdatering, har sovit borta, varit borta på dagarna och träffat massa vänner. Idag så var jag i skhlm med Matilda Olivia och Elin, vi fikade och handlade. Jag handlade en söt midjekjol som jag ska ha på skolavslutningen, och lite hårgrejjer. Nu ikväll så har jag träffat lite killar med Olivia, hon åt också hos mig. Vi gjorde inte så mycket bara umgicks. Nu ska jag kolla på tv med mami och tjocka mig med godsaker. Mys.

Ha-Ha, jag i Olivias löshår, mitt riktiga hår är bakom löshåret och är inte så kort som det ser ut (!)

Städa på fredag

Tjenare, nu ska jag lyssna på musik medans jag städar som sjutton. Ska senare till mamma och sen möta Elin. Jag kommer möta massa idag klockan 7 nere vid berga, så kom dit om du har lust ! Pusss

Oseriös...

KEEP READING

Hej! Jag har gått i spöregnet ända från Elin hem till mig. Elin är så vänlig så jag fick låna hennes headsett så jag kunde lyssna på musik på vägen hem + hennes regnjacka. Sweet Elin.



Och nu har jag försökt svara på dom kommentarerna jag såg och kunde svara på. Och jag läser alla kommentarer och tar åt mig, men jag glömmer alltid bort att svara, och om du som kommenterar har en blogg, länka den så svarar jag förmodligen på din blogg. En person skrev också att jag borde göra videoinlägg, och jag har funderat på det och jag tror att jag ska börja göra det snart. Ha tålamod ! Fortsätt läsa och fortsätt kommentera, ni gör mig till en bättre bloggare, det är ni som gör så att jag fortsätter blogga. Jag suger in allt viktigt och alla allmäna kommentarer, så jag har inte glömt er. Hoppas ni förstog och förlåt mig. Kram M


Yes we wan

Vi vann matchen mot bajen, 3-2. Ja det var en tuff jämn match. Dom var hårda och tydligen var vi hårda tillbaka, hoho. Jag har varit ute med massa och nu är jag hos Elin, ska sova här idag! Nu måste jag kila, skriver om allt imorgon när jag kommer hem. Puss och Kram. Vad har ni gjort idag?

Hittade den på Elins dator, oldie!

HurryHurryHurry

Nu ska jag åka till samlingsplatsen för att sedan möta hammarby! Skriver senare hur det gick måste åka. Jätte kram

I vintras..

Designen fixas

Idag har det varit träning, städning oså.. har jag klippt mitt hår, bort med det slitna ! Nu sitter jag och äter ostbågar och jag fixar designen, den är klar imorgon kväll, förmodligen. Så ursäkta hur det ser ut nu, hold on ! Pussar


När du inte har något att göra

..But there's just really just one thing 2 say, got damn you're beautiful, 2 me, you're everything, yeah thats beautiful. Day after day, I feel the pain. I miss you. I cant find the words 2 explain this. I cant let you go, you're stuck in my mind. All my memories with you, I just cant let them go. When I look into you're eyes, I'm flying away, I'm flying to another place, far away from everything, just you and me. My dream will never come true, but dream can you always do. I know I'm the worst on english. But whatever.. I like you, and I think that I will always do that, on some way. Maybe not be in love with you, but still like you. Do you get it? Now I'm going to stop writing this ridiculous text.. I hope you did understand something, and I hope that you, the guy I write about, read this and understand. Thanks for me..

Jag är kär i kärleken

Jag är i en period då jag knarkar kärlekslåtar och ja.. mer vill jag inte ta upp i bloggen.


Kärlek kan verkligen såra, men för stunden så är det det härligaste och vackraste som finns.
Kärlek kan göra så ont, att det tar livet av en, men också ge en person nytt liv, känna livslust och bli lycklig.
Kärlek kan vara komplicerat, men ibland det lättaste som finns.

Dålig förlorare..

Tjenare alla peeeeeps ! Läget? Jag mår sådär, pga den tragiska förlusten. Det var den sämsta matchen jag spelat på tre år, jag är fullt seriös. Jag var galet trött, och håret flög i facet som en extra störning, och jag lunkade hit och dit och det kändes som jag inte gjorde någon nytta. Oh gosh vad jag var sur efteråt, tränarna fick säga till mig att sluta svära hela tiden. Pinsamt ! Jag vill inte säga hur mycket vi förlorade med, det får ni gissa sjävla (skriv då kommentar) så säger jag det säkert imorgon om jag har lust.. hehe. Efter matchen så var vi kvar och kollade på 95orna, eller Jag Ida Olivia Matilda och Elin och massa killar. Nu ska jag duscha för att sedan äta, och därefter sminka mig och göra mig fräsch helt enkelt för klockan sju ska jag möta lite folk ! Aja hoppas ni är på bättre humör än mig. Hug

Elins place

Nu sitter jag vid Elins data och hon sitter vid hennes lillesyrras. Jag måste bara medge att jag älskar Elins tangentbord, I'm in love ! Jag och Elin gick ut och mötte Saga igår, sedan var vi ute ! Haha och hela fyra pers tutade på mig och elin igår och vi blev lika rädda varje gång, först var det några okända ungdommar, sedan en brandbil som var elins granne, sedan var det typ Elins pappa och sista gången några okända. Haha.. När vi kom hem till Elin så kollade vi några snuttar på Eurovision Song Contest, och vi anade stort att Norge skulle vinna. Och dom vann, vad tyckte ni om det ?
 

Idag är det match, vi har nyss ätit vofflor och ska snart dra hem till mig och jag ska byta om till matchkläder ! Vi ska möta BOO, som ligger rätt långt upp i serien. Får se hur det går. Hej

Vi har hållt ihop tre år nu Elin. Vi har haft våra perioder men alltid stannat tillsammans. Du är den person som jag verkligen kan kalla min syster utan tvekan. Vi bor hos varandra, vi lever med varandra hela tiden, vi går på samma sporter, bor nära varandra och nu går vi också i samma klass, vi är som bill&bull. Vi är som två passande pusselbitar som aldrig kan säras. Det var som att ödet parade ihop oss. Du började först i mitt fotbollslag, sedan av en "slump" skulle du flytta till nytorp, nära mig. Vi började snacka och sedan var vi för första gången typ en månad efter du flyttat in. Kommer du ihåg första gången hos mig? Jag har kvar bilden när vi gjorde handavtryck på ett papper av målafärg, jag älskade färgen gul, så min hand fick bli gul och din grön. Sedan fortsatte vi va, jag lärde känna din familj och du min. Vi bokstavligen bodde hos varandra, varje helg, och alla lov. Jag är så stolt att jag har en allra bästavän. Det är många som har en bästis eller två, men inte en sådan som man verkligen känner sig trygg hos, som verkligen är ens bästa. Vi blev inte bästisar som; Du är min bästis ! Utan vi blev det automatiskt. Det klickade första gången mellan oss och jag kommer aldrig kunna tröttna på dig. Vi har varit varandras "allra" hela tre år nu, och jag vill dela en hel sådan framtid med dig. Det finns ingen som dig, och du vet att du är min etta. Oavsett hur lite vi än umgås, så vet vi att det är vi som gäller. Med dig har jag gjort det mesta, det finns ingen jag delar så många minnen med. Nu skulle detta bli en liten text under bilden, men den växte och jag skulle vilja utveckla den oändligt mycket, menmen.. inget kan beskriva oss eller dig. Jag älskar dig iallafall mest Elin Arnvaller, och det vet du antagligen, men mängden kan ingen uppleva, inte ens jag. Jag älskar dig så ofattbart mycket. Vännen..

My boo!

Idag innan middagen så tog jag bussen upp till olivia och va med henne i några timmar. Sedan blev jag hämtad av pappsen och vi åt en skitgod middag med grannarna. Nu ska jag ututut, med Elin och träffa lite annat folk! Cykeln blir med! Blir ingen bloggning mer ikväll, ska sova hos mitt hjärtegull, Elin alltså! Puss och kram, vad ska ni göra today?

5 Juni

Nu har jag mött Olivia och käkat ett äpple. Och har faktiskt inte gjort något mer än att sitta här och slöa när det är fint väder.. Hohoho. Väntar på att få ett sms från elin och snart ska jag måla mina naglar. Och en sak till.. om ni undrar varför jag oftast bara har webbcam bilder eller mobilbilder är det för att min första digitalkamera tog jag sönder, och sedan så fick jag en ny, och den tog jag också sönder. Så jag har inte fått någon ny ännu, men jag är nästan helt säker på att det blir min present på min födelsedag som är på rubriken.


Någon som är sugen på att göra en design till mig? Skriv en kommentar!!!!

TheSunInMyFace Lördag

Hello ! Jag är lika glad som vanligt om inte gladare nu, solskensolskensolsken. Jävla härligt ! Jag har solat lite, fick inte alls mycket färg med tanke på att jag inte hadde något tålamod, orkade inte ligga stilla och steka i solen. Planer för idag är att möta Olivia en snabbis, sen hem, fixa naglarna och be min låtsas mamma att klippa mig, bort med allt det slitna. Sedan göra iårdning mig, och sedan.. KOMMER ELIN HEM ! Alltså så kommer jag umgås med käre Elin all night long, om vi inte möter några fler. Nu ska bara sätta upp håret och sätta på mig kläder, sen går jag helt naturlig och möter Olivia i centrum. Det är faktiskt inte bra att ha smink när det är sol ! Ajabajja.

Jag just nu, utan smink


Dream sweet dreams..

.. Nu ska jag borsta bissingarna och fara till sängs. Godnatt söti!

ser ut som en tjockis, bjuder på den!

Jävligt lyckat!

Min kväll har varit helt perfekt. Cyklade runt med mina nära i salem, jag skjutsade både Olivia och Saga på cykeln vilket var en riktig benträning, vi åt godis, träffade på massa annat folk, tog lite foton och skrattade som bara den. Sen efter ett tag kom jag hem till värmen och placerade mig här med glass, och nu chips och cola. Tjocka jag! I love my life.... and my chips. Humor hehe?

Just nu webbar jag lite med Lovisa och snackar med henne på msn, var stark gumman. Jag älskar dig ska du veta, och om du ser detta så ska du veta att jag alltid finns här. Jag är din vän och det hoppas jag att jag förblir, glöm inte det hjärtat..

Bästa på kvällen

Tjo gott folk! Jag har rakt på sak degat ända sen jag slutade skolan. Ska snart äta en god grekisk middag och sedan ta mig i kragen och göra något! Mina planer för kvällen är att möta Matilda, Saga och Olivia och umgås med dom. Trevlans trevlans.. Efter maten så ska jag fixa mig, och sedan bege mig ut. Min dag slutade med solsken och ute gympa. Nu har jag inte så mer att säga, jag är jävla glad just nu, FREDAG förfan. Njut varje minut! Vad ska ni göra idag då?


Come on bitch!

Nu har jag varit och tränat och ska snart duscha! Saknar min Elin :( Men som tur är kommer hon hem snart.

Min dag imorgon spenderas med Matilda, vi går antagligen ut och träffar lite peeps och ha det bra!  Sen kanske hon ska sova hos mig. Det blir ingen mer bloggning ikväll, just so you know! Ska städa göra lite andra saker och duscha.

En sak förstår jag inte, jag ser att det är folk som besöker min blogg, men typ ingen lägger en kommentar. Hehe. Jag skiter i om det är anonymt eller inte (jag stör mig bara på anonyma som kritiserar det är det enda) och ni ska veta att kränkade kommetarer tas bort så fort jag får tillfälle för det, eller så fort jag ser det! Aja.. nu har jag sagt mitt. Godnatt på er.

SunPhoto

Jag var nyss ute på balkongen och tog lite soliga foton. Värdret ute gör mig sådär glad. Snart är det träning och min dag har varit perfekt, jag gick hem direkt efter skolan och tog det lugnt, och med det menar jag sitta vid dator hehe.. Idag så såg vi på en film med skolan eller "skolbio" som jag ska kalla det, filmen hette iallafall Varghunden, var inte speciellt bra men sorlig. Men det blev kul ändå, för jag satt brevid Walter, och när Walter kollar på film så är det kul att vara där! Ni som gjort det förstår nog varför *blink* Haha, nej nu ska jag gå och byta om, ska ju bannemej träna snart. Love M

Var tvungen att censurera lite..

14 hela jävla (skol)dagar

Nu sitter jag i fotbollskläder och skriver. Skulle precis gå ned och ta en dusch men då kom jag på att jag inte uppdaterat idag! Så jaa... idag var jag med Matilda. Lite senare så mötte vi Astrid, Malin och någon tjej vi inte kände men som hette Maja av ren slump. Har inte träffat Malin och Astapasta på årtal, så det var lite roligt :) Jag var bara med Matilda en kort stund, sedan gick jag hem och åt, bytte om och lite sådant, och far därefter till träningen.

Min dag har inte varit så speciell. Och vet ni vad jag fick höra idag? Att vi har fjorton skoldagar kvar tills skolavslutningen, jag längtar, jag längtar JAG LÄNGTAR(!!!) Är så förbannat glad just nu, på mitt liv, på att sommaren snart är här och jo det mesta. En sak som inte är lika kul är att Elin drar till London imorgon, jag är glad för hennes skull, men inte glad att få vara ifrån henne, kommer sakna dig hjärtat!


Visste ni att..

.. det är 25 dagar kvar tills min födelsedag *smile*

Riktiga nolifers

Hello good people! Idag så har jag varit med Martina J. Lollo Elin, vi var hemma hos mig och bakade bajsbollar. Sedan åt vi dom på balkongen! Sedan stack vi ut och Elin gick hem, medans jag Lovisa och Martina tågluffade lite :$ Hehe nolife.nu?

Nu ska jag fixa Elin's min allra kära bästeväns blogg. Pussochkram
Jag och Elin

Nighty nighty

Nu ska jag tvätta ansiktet, borsta håret, borsta tänderna, och sedan krypa ned i min härliga säng !
GODNATT


Sen vill jag utse veckans person, och det är Matilda. Hon är världens bästa vän, och jag älskar henne stort. Pusspåre gumman. You deserve it! Jag ska försöka utse en person varje söndag, så se till att vara extra söt !

Wonderful weekend

Hejhallo ! Har inte skrivit på två dagar om jag har rätt.. Hehe.

Men jag har haft mycket att göra, poolare och sådant. Nu ikväll så har jag varit på innebandy träning, det gick fine, men var råtrött efteråt och kände mig svettig. Fresch! Idag så har jag kollat på lite fotbollsmatcher med några kompisar. Jag tänkte berätta om igår. Vi hade jätte kul och skrattade galet. Haha love you guys ! Jag och Olivia gjorde pyttipannan och sedan gjorde vi smoothie. Yummi! Sedan så mötte vi Matilda och hon köpte lite grejjer nere i centrum. När vi kom hem till mig så åt vi glass, snackade, gjorde filmer (oseriösa) sminkade oss crazy och kollade på roliga klipp på datan! Vi la oss vid tre och vaknade idag halv tio.. Då så åt vi en baota frukost och sen så gick matilda hem och jag och Olivia tog bussen hem till henne.

Hos Olivia så fixade hon sig, så satt vi lite vid datorn, sen tog vi bussen till tumba och köpte lite godis och sen tog vi tåget till rönninge och gick till planen. Efter matcherna gick jag hem och bytte om till träningskläder. Ja.. Hejdå
Lägg märke till hur små vi ser ut..


Bli en bättre blogg

Vad ska jag göra för att locka besökare, kommentarer och göra så att det blir intressant att läsa?
Skriv skriv skriv skriv din åsikt, och just nu spelar det ingen roll om man är anonym eller inte

Pytt i panna

Hello mjau! Kom precis hem från att varit nere i centrum. Jag och mamma gick dit och käkade macka på ficket, jag tog en ostfralla med lite grejer i ! Sen gick vi in på konsum och köpte pyttipanna till ikväll, mamma ska på tjejmiddag och jag ska ha en Olivia och kanske en Matilda ätande hos mig, och då ska vi göra mat själva så det fick bli något enkelt. Sedan så ska dom sova hos mig (eller iallafall Olivia) och vi ska ha det mys ! Aja och där nere i c. så träffade jag på Robin och Matilda, sedan gick jag hem med mami. Snart ska jag fixa mig, har inge smink nu eller någonting, har bara myskläder på mig. För klockan fyra ska massa mötas vid Berga och vi ska kolla på en match, fun fun. Vad ska ni göra idag?

Puss!


Frukosttime

Hejsan! Nu äter jag frukost, gjorde lite fruktsallad. I love! Jag vaknade halvtio och det första jag gjorde va att dra ut tungan.. Haha jag är fortfarande blå efter en irriterande godis sak från igår. Hihi.. Jag ska vara med Olivia lite senare idag, sedan så ska vi gå ner och kolla på en fotbollsmatch vid fyra som killarna kör eftersom Moses har tjatat som fan om det. Matilda kommer kanske också och kollar :)


 (oseriös bild)


Be ready people!

Jag ska ladda in alla bilder nu från mobilen, glömde sladden hos mamma, så har inte laddat upp sen en vecka tillbaka. Så var beredd på massvis med bilder !

Sweeter than sugar

Min dag har varit helt klart bäst. För det första är det fredag, äntligen! Sen har jag spenderat den på bästa sätt.

Jag mötte Matilda vid c. klockan sex, då stack vi till tullinge och tågresan var halva nöjet, Matilda och hennes Burn var en big deal.. När vi kom fram till tullinge tog vi bussen till tullingehallen och mötte Elin där. Sedan så kollade vi lite på innebandy, där träffade vi Alex, Ag, Virre, Norrby, Maddi, Elin R. och Lollo som kom lite senare. Där käkade vi godis och kollade på matchen.

Sedan så gick vi ut till en fotbollsplan, och där var det massa killar och Martina J. och några fler, då umgicks vi lite med dom. Sen så skulle jag Elin och Matilda hem, då följde Maddi och Martina med oss till busshållplatsen och vi satt där och snackade lite medans vi väntade.

Sen åkte vi hem via Tumba, och var ute lite hemma i Rönninge, sen så gick Elin hem och Mamma hämtade mig och Matilda och skjutsade hem Matilda.  När jag kom hem åt jag lite, och såg på film. Matilda tog med sig hennes kamera så det blev lite bilder, dock så orkade hon inte ladda upp alla så det blir lite smått med bilder nedan. Skitdåligt sammanfattat allting men jag är verkligen trött och fumlig just nu och vet inte vad jag skriver. Hope you did understand! Pussar

En bild jag verkligen bjuder på (!)

ingen ville synas


påvägen hem


Jag börjar om..

.. Hehe. Jag vet att jag har gjort det tusen gånger om, men denna gång så ska det hända på riktigt. Jag ska försöka skriva så mycket jag bara kan, och göra det mesta för att vinna besökare och kommentarer. Komma med fräscha inlägg och lägga in mycket bilder. Bloggen, here I come..

RSS 2.0