Fö-ffffö-lååååt.. :$

..Jag har inte skrivit ! Men i söndags så var jag med laget, och gjorde massa andra aktiviteter borta, och kom hem typ halv tio, och då orkade jag bara inte skriva ! Det var riktigt mysigt att sitta på ett golv med ungefär 21 pers och frossa i sig pizza och läsk, med människor man trivs med. Sen så delade vi upp oss i lag och gjorde lite sammarbets övningar, och kollade på en match som Mikaela (idas mamma) filmat på oss. Allt det där var jädra lyckat! wiiie

Och idag så har jag badat med jätte många, och sedan stuckit till Moses med lite annat gott folk, och fikat och haft vattenkrig. Dessutom blev jag bästis med Moses urgulliga kanin, Mysan. Jag kan säga direkt att jag är säker på att Mysan inte gillar varken Walle eller Patrik. Sen cyklade vi lite. Jag åkte hem, åt, sen drog jag mig ut igen och ja ikväll har jag träffat Olivia och Ida och kollat på lite killar som kör fotboll. wiiiie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv!

2009-06-04 @ 20:46:57
Postat av: Anonym

Kanske dags att skriva?!

2009-06-05 @ 18:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0