Ny header snart älsklingar

Ida kunde inte leka med mig :( Nu har jag iallafall ätit lunch och jag mår grymt mycket bättre, thats so.. grymt? Ha-Ha. Nu ska jag fixa header och designen lite yttligare, så kom fortfarande med massa tips, det uppskattas verkligen. Idag är det träning, och även fast jag är småsjuk så ska jag fan ta och gå. Vi ska nämligen köra match med 95orna (killar), som alltid tränar samtidigt som oss på torsdagar och tisdagar. Onsdagsträningarna kör vi inte med längre, eftersom det är sommarlov, buhuu. Men jag tror vi ska mixa lagen, eller jag hoppas, annars så blir det inte jämna lag direkt..


Kommentarer
Postat av: bbellaiz

SV: Tack så jättemycket ! =)

2009-06-12 @ 09:36:06
URL: http://bbellaiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har skitfina ögon,:)

2009-06-12 @ 17:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0