14 hela jävla (skol)dagar

Nu sitter jag i fotbollskläder och skriver. Skulle precis gå ned och ta en dusch men då kom jag på att jag inte uppdaterat idag! Så jaa... idag var jag med Matilda. Lite senare så mötte vi Astrid, Malin och någon tjej vi inte kände men som hette Maja av ren slump. Har inte träffat Malin och Astapasta på årtal, så det var lite roligt :) Jag var bara med Matilda en kort stund, sedan gick jag hem och åt, bytte om och lite sådant, och far därefter till träningen.

Min dag har inte varit så speciell. Och vet ni vad jag fick höra idag? Att vi har fjorton skoldagar kvar tills skolavslutningen, jag längtar, jag längtar JAG LÄNGTAR(!!!) Är så förbannat glad just nu, på mitt liv, på att sommaren snart är här och jo det mesta. En sak som inte är lika kul är att Elin drar till London imorgon, jag är glad för hennes skull, men inte glad att få vara ifrån henne, kommer sakna dig hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter Elin's blogg?

2009-05-13 @ 16:11:44
Postat av: Anonym

Vi går i skolan typ 1 vecka mer innan lovet och börjar en vecka senare än alla andra -.-'

2009-05-14 @ 21:30:22
Postat av: Maria

www.elinma.webblogg.se

2009-05-16 @ 12:58:20
URL: http://guess.webblogg.se/
Postat av: sarah

fjorton dagar? :O

vi har om typ 28 dagar..;)

2009-05-17 @ 16:33:57
URL: http://qcce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0