Wonderful weekend

Hejhallo ! Har inte skrivit på två dagar om jag har rätt.. Hehe.

Men jag har haft mycket att göra, poolare och sådant. Nu ikväll så har jag varit på innebandy träning, det gick fine, men var råtrött efteråt och kände mig svettig. Fresch! Idag så har jag kollat på lite fotbollsmatcher med några kompisar. Jag tänkte berätta om igår. Vi hade jätte kul och skrattade galet. Haha love you guys ! Jag och Olivia gjorde pyttipannan och sedan gjorde vi smoothie. Yummi! Sedan så mötte vi Matilda och hon köpte lite grejjer nere i centrum. När vi kom hem till mig så åt vi glass, snackade, gjorde filmer (oseriösa) sminkade oss crazy och kollade på roliga klipp på datan! Vi la oss vid tre och vaknade idag halv tio.. Då så åt vi en baota frukost och sen så gick matilda hem och jag och Olivia tog bussen hem till henne.

Hos Olivia så fixade hon sig, så satt vi lite vid datorn, sen tog vi bussen till tumba och köpte lite godis och sen tog vi tåget till rönninge och gick till planen. Efter matcherna gick jag hem och bytte om till träningskläder. Ja.. Hejdå
Lägg märke till hur små vi ser ut..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni ÄR små!!!!!

2009-05-17 @ 21:28:52
Postat av: Middle Class Bitch

Ni är små?

2009-05-24 @ 10:25:36
URL: http://middleclassbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0