Come on bitch!

Nu har jag varit och tränat och ska snart duscha! Saknar min Elin :( Men som tur är kommer hon hem snart.

Min dag imorgon spenderas med Matilda, vi går antagligen ut och träffar lite peeps och ha det bra!  Sen kanske hon ska sova hos mig. Det blir ingen mer bloggning ikväll, just so you know! Ska städa göra lite andra saker och duscha.

En sak förstår jag inte, jag ser att det är folk som besöker min blogg, men typ ingen lägger en kommentar. Hehe. Jag skiter i om det är anonymt eller inte (jag stör mig bara på anonyma som kritiserar det är det enda) och ni ska veta att kränkade kommetarer tas bort så fort jag får tillfälle för det, eller så fort jag ser det! Aja.. nu har jag sagt mitt. Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0