Dålig förlorare..

Tjenare alla peeeeeps ! Läget? Jag mår sådär, pga den tragiska förlusten. Det var den sämsta matchen jag spelat på tre år, jag är fullt seriös. Jag var galet trött, och håret flög i facet som en extra störning, och jag lunkade hit och dit och det kändes som jag inte gjorde någon nytta. Oh gosh vad jag var sur efteråt, tränarna fick säga till mig att sluta svära hela tiden. Pinsamt ! Jag vill inte säga hur mycket vi förlorade med, det får ni gissa sjävla (skriv då kommentar) så säger jag det säkert imorgon om jag har lust.. hehe. Efter matchen så var vi kvar och kollade på 95orna, eller Jag Ida Olivia Matilda och Elin och massa killar. Nu ska jag duscha för att sedan äta, och därefter sminka mig och göra mig fräsch helt enkelt för klockan sju ska jag möta lite folk ! Aja hoppas ni är på bättre humör än mig. Hug

Kommentarer
Postat av: Milla

kanske 5-1 ?



2009-05-17 @ 18:39:45
URL: http://maybemilla.blogg.se/
Postat av: Maria

Rätt ;)

2009-05-22 @ 13:17:36
URL: http://guess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0