Du måste svara (!!!)

Jag hade tänkt att starta blogg istället för webblogg, något jag har fått för mig är att när man har "vanlig blogg" så får man mer besökare osv. Men jag vet inte?

Så dagens fråga idag lyder;
Ska jag starta (namn).blogg.se?
och denna blogg kommer inte försvinna, kommer bara sluta skriva i den isåfall och lägga en länk till min nya..

Om du tycker att ska starta (namn).blogg.se så kom gärna med förslag på namn till bloggen!

Annars skriver du bara att du tycker att jag ska ha kvar denna!

Tänk efter nu, och detta är en sådan fråga där det inte spelar roll om man är anonym eller inte, jag blir lika glad för varje åsikt. Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha kvar den här, även om inte alla kommenterar varje inlägg har du jätte många besökare varje dag. jag och dom ääälskar din blogg och tycker du skriver jätte bra! Ha kvar den här =)

2009-05-25 @ 18:12:33
Postat av: -

Jag tycker du ska starta en "vanlig blogg" :)

2009-05-25 @ 18:14:46
URL: http://maybemilla.blogg.se/
Postat av: -

Jag tycker du ska starta en "vanlig blogg" :)

2009-05-25 @ 18:14:48
URL: http://maybemilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va e det för skillnad på båda bloggarna ?

2009-05-25 @ 19:06:58
Postat av: Maria

till anonymen längst upp:

Jag kommer skriva likadant i nästa blogg isåfall! Tack, vad glad jag blir :)

2009-05-25 @ 20:37:14
URL: http://guess.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tkr du ska ha kvar den här bloggen, spela roll om det är en webblogg elr "vanliig" blogg ?!

Om du byter blogg kanske inte alla av dina läsare hänga med den nya bloggen, alltså dom orkar inte bry sig.

Du kanske inte får jäätte många kommentarer än men det kmr nog att växa och bli fler. Ha tålamod ! :)

2009-05-25 @ 21:47:43
Postat av: :)

Tkr också du ska ha kvar den hära bloggen, håller helt med i förra kommentaren, om du skaffar en ny kanske inte alla läsare hänger med så behåll den hära!!:)

2009-05-26 @ 20:57:17
Postat av: Maria S

Okej tack för alla svar!:)

2009-05-30 @ 22:49:25
URL: http://guess.webblogg.se/
Postat av: sSimon

Varför skriver alla anonymt? :P jag hittade din blogg maria xD

2009-06-07 @ 15:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0