Elins place

Nu sitter jag vid Elins data och hon sitter vid hennes lillesyrras. Jag måste bara medge att jag älskar Elins tangentbord, I'm in love ! Jag och Elin gick ut och mötte Saga igår, sedan var vi ute ! Haha och hela fyra pers tutade på mig och elin igår och vi blev lika rädda varje gång, först var det några okända ungdommar, sedan en brandbil som var elins granne, sedan var det typ Elins pappa och sista gången några okända. Haha.. När vi kom hem till Elin så kollade vi några snuttar på Eurovision Song Contest, och vi anade stort att Norge skulle vinna. Och dom vann, vad tyckte ni om det ?
 

Idag är det match, vi har nyss ätit vofflor och ska snart dra hem till mig och jag ska byta om till matchkläder ! Vi ska möta BOO, som ligger rätt långt upp i serien. Får se hur det går. Hej

Vi har hållt ihop tre år nu Elin. Vi har haft våra perioder men alltid stannat tillsammans. Du är den person som jag verkligen kan kalla min syster utan tvekan. Vi bor hos varandra, vi lever med varandra hela tiden, vi går på samma sporter, bor nära varandra och nu går vi också i samma klass, vi är som bill&bull. Vi är som två passande pusselbitar som aldrig kan säras. Det var som att ödet parade ihop oss. Du började först i mitt fotbollslag, sedan av en "slump" skulle du flytta till nytorp, nära mig. Vi började snacka och sedan var vi för första gången typ en månad efter du flyttat in. Kommer du ihåg första gången hos mig? Jag har kvar bilden när vi gjorde handavtryck på ett papper av målafärg, jag älskade färgen gul, så min hand fick bli gul och din grön. Sedan fortsatte vi va, jag lärde känna din familj och du min. Vi bokstavligen bodde hos varandra, varje helg, och alla lov. Jag är så stolt att jag har en allra bästavän. Det är många som har en bästis eller två, men inte en sådan som man verkligen känner sig trygg hos, som verkligen är ens bästa. Vi blev inte bästisar som; Du är min bästis ! Utan vi blev det automatiskt. Det klickade första gången mellan oss och jag kommer aldrig kunna tröttna på dig. Vi har varit varandras "allra" hela tre år nu, och jag vill dela en hel sådan framtid med dig. Det finns ingen som dig, och du vet att du är min etta. Oavsett hur lite vi än umgås, så vet vi att det är vi som gäller. Med dig har jag gjort det mesta, det finns ingen jag delar så många minnen med. Nu skulle detta bli en liten text under bilden, men den växte och jag skulle vilja utveckla den oändligt mycket, menmen.. inget kan beskriva oss eller dig. Jag älskar dig iallafall mest Elin Arnvaller, och det vet du antagligen, men mängden kan ingen uppleva, inte ens jag. Jag älskar dig så ofattbart mycket. Vännen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter elins blogg (A)

2009-05-17 @ 13:42:53
Postat av: Elin

Seriöst ta bort bilden eller klip bort mig :O

2009-05-18 @ 14:37:58
Postat av: Anonym

shiiiit vilka boobies ;$

2009-05-21 @ 12:55:39
Postat av: Maria

Elins blogg står på länkarna, kram

2009-05-22 @ 13:18:31
URL: http://guess.webblogg.se/
Postat av: Elin

Snälla maria jag har tagit bort den där bilden på pa nu får du ta bort den bilden.

2009-05-22 @ 16:23:38
URL: http://elinma.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Shiiiiiiet jag håller fan med , VILKA BOOOOOOBIES :$ Nice för honom som har henne , leka med dom varje dag hahah (A):$

2009-05-22 @ 16:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0