KEEP READING

Hej! Jag har gått i spöregnet ända från Elin hem till mig. Elin är så vänlig så jag fick låna hennes headsett så jag kunde lyssna på musik på vägen hem + hennes regnjacka. Sweet Elin.



Och nu har jag försökt svara på dom kommentarerna jag såg och kunde svara på. Och jag läser alla kommentarer och tar åt mig, men jag glömmer alltid bort att svara, och om du som kommenterar har en blogg, länka den så svarar jag förmodligen på din blogg. En person skrev också att jag borde göra videoinlägg, och jag har funderat på det och jag tror att jag ska börja göra det snart. Ha tålamod ! Fortsätt läsa och fortsätt kommentera, ni gör mig till en bättre bloggare, det är ni som gör så att jag fortsätter blogga. Jag suger in allt viktigt och alla allmäna kommentarer, så jag har inte glömt er. Hoppas ni förstog och förlåt mig. Kram M


Kommentarer
Postat av: M'

Vad kul med videoinlägg :)

2009-05-24 @ 11:02:39
URL: http://maybemilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0