Pytt i panna

Hello mjau! Kom precis hem från att varit nere i centrum. Jag och mamma gick dit och käkade macka på ficket, jag tog en ostfralla med lite grejer i ! Sen gick vi in på konsum och köpte pyttipanna till ikväll, mamma ska på tjejmiddag och jag ska ha en Olivia och kanske en Matilda ätande hos mig, och då ska vi göra mat själva så det fick bli något enkelt. Sedan så ska dom sova hos mig (eller iallafall Olivia) och vi ska ha det mys ! Aja och där nere i c. så träffade jag på Robin och Matilda, sedan gick jag hem med mami. Snart ska jag fixa mig, har inge smink nu eller någonting, har bara myskläder på mig. För klockan fyra ska massa mötas vid Berga och vi ska kolla på en match, fun fun. Vad ska ni göra idag?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0