Sommar

Igår var festen hos Ida så jävla lyckad ! Behöver inte säga mer. Grattis min lille gulleplutt ! Efter festen igår så drog jag hem med Elin och Olivia och vi sov hos Elin.

Idag på morgonen så åkte vi iväg till skärholmen och hittade massa kläder till Elin. Sedan när vi kom hem gick jag hem och bytte till en summer-outfit. Fyfaaaen vad fint väder det var idag, åh, sommarsommarsommar. Aja sedan så mötte jag O&E igen och vi drog ner till bergvik (ett badställe) och träffade massor. Jag badade dock inte, och nej det var inte för att jag inte "vågade". Efter ett tag så gick jag med Jason, Matilda och Robin hem till Matilda och vi gjorde typ allt och inget ? Därefter drog vi ut och lunkade runt och segade typ, träffade Hedda och gick hem till henne. Och jag måste bara skriva att Robin och Matilda är verkligen skitsöta tillsammans, sötaste paret. Sedan så fick jag skjuts hem av snälla Ingela, Matildas moder. Nu ska jag snart äta och ikväll så ska jag och Matilda tare lugnt hos mig. Hon kommer inte sova här. Skriver senare, hugs


Ohyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0