Sweeter than sugar

Min dag har varit helt klart bäst. För det första är det fredag, äntligen! Sen har jag spenderat den på bästa sätt.

Jag mötte Matilda vid c. klockan sex, då stack vi till tullinge och tågresan var halva nöjet, Matilda och hennes Burn var en big deal.. När vi kom fram till tullinge tog vi bussen till tullingehallen och mötte Elin där. Sedan så kollade vi lite på innebandy, där träffade vi Alex, Ag, Virre, Norrby, Maddi, Elin R. och Lollo som kom lite senare. Där käkade vi godis och kollade på matchen.

Sedan så gick vi ut till en fotbollsplan, och där var det massa killar och Martina J. och några fler, då umgicks vi lite med dom. Sen så skulle jag Elin och Matilda hem, då följde Maddi och Martina med oss till busshållplatsen och vi satt där och snackade lite medans vi väntade.

Sen åkte vi hem via Tumba, och var ute lite hemma i Rönninge, sen så gick Elin hem och Mamma hämtade mig och Matilda och skjutsade hem Matilda.  När jag kom hem åt jag lite, och såg på film. Matilda tog med sig hennes kamera så det blev lite bilder, dock så orkade hon inte ladda upp alla så det blir lite smått med bilder nedan. Skitdåligt sammanfattat allting men jag är verkligen trött och fumlig just nu och vet inte vad jag skriver. Hope you did understand! Pussar

En bild jag verkligen bjuder på (!)

ingen ville synas


påvägen hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0