TheSunInMyFace Lördag

Hello ! Jag är lika glad som vanligt om inte gladare nu, solskensolskensolsken. Jävla härligt ! Jag har solat lite, fick inte alls mycket färg med tanke på att jag inte hadde något tålamod, orkade inte ligga stilla och steka i solen. Planer för idag är att möta Olivia en snabbis, sen hem, fixa naglarna och be min låtsas mamma att klippa mig, bort med allt det slitna. Sedan göra iårdning mig, och sedan.. KOMMER ELIN HEM ! Alltså så kommer jag umgås med käre Elin all night long, om vi inte möter några fler. Nu ska bara sätta upp håret och sätta på mig kläder, sen går jag helt naturlig och möter Olivia i centrum. Det är faktiskt inte bra att ha smink när det är sol ! Ajabajja.

Jag just nu, utan smink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0